Zgodnie z informacjami, które właśnie ukazały się w mediach społecznościowych prowadzonych przez CD Projekt RED. Cyberpunk 2077 właśnie otrzymał aktualizację do wersji 1.1. Skorzystają z niej zarówno gracze PC, jak i konsolowi czy ci, którzy do uruchomienia gry używają platformy Google Stadia.

W Patch 1.1. naprawiono następujące błędy w otwartym świecie:
- błąd, który powodował, że telefony od Delamaina urywały się niespodziewanie i wyglądało, jakby nie można było ich odebrać, w zadaniu Readmisja,
- błąd, który powodował, że gracze nie otrzymywali telefonu od Delamaina, kiedy zbliżali się do właściwych pojazdów w zadaniu Readmisja,
- błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć w punkcie „Odbierz telefon od Mr. Handsa” w zadaniu Witaj w Pacifice,
- błąd, który sprawiał, że Judy mogła teleportować się pod ziemię w zadaniu W topieli,
- błąd, który uniemożliwiał rozmowę z mistrzem zen w zadaniu Dotyk żywiołów,
- błąd, który sprawiał, że Takemura nie dzwonił w zadaniu Stary znajomy,
- błąd, który sprawiał, że Jackie znikał w zadaniu Bilet wstępu,
- błąd, który uniemożliwiał opuszczenie samochodu w zadaniu Szybka i wściekła: Wielki Wyścig,
- błąd, który sprawiał, że gracze mogli przestać otrzymywać telefony i wiadomości, jeśli zbytnio się oddalili od obszaru zadania Kto nie jest z nami,
- błąd, gdzie otworzenie paczki nie aktualizowało zadania Przesyłka polecona,
- wstecznie pliki zapisów dotknięte rzadkim błędem, gdzie rozmowa z Judy w zadaniu Dom lalek była niemożliwa ze względu na niewidzialną ścianę. Badamy przyczynę takiego stanu rzeczy,
- błąd, który uniemożliwiał graczom odebranie nagrody w kontrakcie Czwarta bezwładza. Zadanie to zostanie zaliczone automatyczne u wszystkich graczy, którzy wcześniej nie mogli odebrać nagrody i zostanie im ona przyznana,
- błąd, który sprawiał, że Delamain milknął podczas zadania Readmisja, jeśli gracz z początku odmówił mu pomocy.
Do tego dochodzą poprawki błędów związanych z interfejsem, efektami wizualnymi czy osiągnięciami. Naprawiono takie błędy, jak:
- błąd, który powodował zniknięcie podpowiedzi dotyczącej wyjścia z braindansu,
- usunięto nieprawidłowy przedmiot z łupów,
- błąd, który umożliwiał wyświetlanie trajektorii granatu w trybie foto,
- barwę cząsteczek, które wyglądały z bliska na różowe,
- samochody pojawiają się teraz prawidłowo w zadaniu Zgłoszenie przestępstwa: Witamy w Night City,
- naprawiono błąd, przez który ukończenie jednego z rozbojów w toku w Santo Domingo nie liczyło się czasem do osiągnięcia Miasto, masa, maszyna, uniemożliwiając zdobycie go,
- naprawiono błąd odpowiedzialny za zbyt duże zapisy gry (związane z modyfikatorem oznaczającym, że przedmiot został wytworzony) i przycięto zbyt duże rozmiary już istniejących plików zapisu (uwaga: na PC nie naprawi to plików zapisu uszkodzonych przed wprowadzeniem aktualizacji 1.06),
- naprawiono błąd, który sprawiał, że gra mogła przestać rejestrować dane wejściowe sterowania po otworzeniu koła broni i wykonaniu akcji,
- naprawiono błąd, który sprawiał, że przycisk „Kontynuuj” w menu głównym mógł załadować plik zapisu z końca gry.
W podziale na poszczególne platformy skupiono się głównie na:
- PlayStation: optymalizacji tłumów na konsolach PlayStation 4 Pro i PlayStation 5 oraz licznych poprawkach błędów na PlayStation 4,
- Xbox: poprawiono wykorzystanie pamięci przy tworzeniu postaci, używaniu luster, skanowaniu, zdalnym kontrolowaniu kamer oraz w menu (ekwipunek, mapa) na konsolach Xbox One, Xbox One X oraz Xbox One S,
- PC: możliwe jest teraz zdobywanie osiągnięć w trybie offline Steam. Uwaga: tryb offline należy włączyć przed rozpoczęciem gry. Zaadresowano też problem z zawieszaniem się gry przy uruchamianiu, który miał związek z ładowaniem pamięci podręcznej w kartach graficznych NVIDIA,
- Stadia:
- odgłosy koncertu będą już słyszalne w zadaniu Never Fade Away,
- naprawiono błędne tekstury kilku rodzajów broni do walki wręcz,
- poprawiono domyślne ustawienia martwej strefy, by sterowanie było bardziej responsywne. Uwaga: ta zmiana nie wpłynie na ustawienia, jeśli nie są ustawione na domyślne.